|
online: 0
|
Iets DonkerHier is hij dan… Iets Donker!
Ons eigen huisbier, liefdevol gebrouwen en gebotteld bij Brouwerij De Meester.
Een rijke quadrupel van 9%, met volle smaken van chocolade, karamel en een vleugje gedroogd fruit.
Perfect om langzaam van te genieten.
Klaar om te proeven? Wij wel. Tot straks!
-- source: unknown
general info
brew info
storage info
pouring info
ingredients
contributions (recent)
beer comments
Did you find a mistake or do you have information you wish to share?
Please let us know.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
